loader

Marion Eckstein

Marion Eckstein +

Kontralcistka, występuje regularnie na wielu festiwalach i w salach koncertowych, takich jak  Bachfest Leipzig, Konzerthaus w Berlinie, Alte Oper we Frankfurcie, Salzburger Festspiele, Suntory Hall w  Tokyo, Tonhalle w Zürichu, królewska Concertgebouw w Amsterdamie i  wiedeński Konzerthaus. Śpiewała pod kierunkiem wybitnych dyrygentów, wśród nich Ivor Bolton, Rafael Frühbeck de Burgos, René Jacobs, Kay Johannsen, Ludger Rémy, Helmuth Rilling, Yutaka Sado and Christoph Spering. Wystepowała ze znanymi zespołami m.in. Gewandhausorchester Leipzig, European Chamber Orchestra, Staatskapelle Dresden, Tonhalle-Orchester Zürich, WDR Sinfonieorchester, Concerto Köln, Freiburger Barockorchester, Bach-Collegium Stuttgart i Balthasar-Neumann-Ensemble.

Regularnie wystepuje pod kierunkiem Thomasa Hengelbrocka w różnorodnym repertuarze: mszy h-moll Janan Sebastiana Bacha, oratorium „Eliasz” Feliksa Mendelssohna, „Parsifalu” Wagnera, „Dydonie i Eneaszu” Purcella. Obecnie występuje w „Carmen” Bizeta i „Latającym Holendrze” Wagnera w Operze Sztutgardzkiej oraz w „Alcinie” Haendla w  Staatstheater Wiesbaden. Dokonała szeregu nagrań sesyjnych i koncertowych, m.in. „Kindertotenlieder” Mahlera i „Altenberg-Lieder” Berga z Linos-Ensemble (Capriccio) a także „Lotti-Zelenka-Bach”(deutsche harmonia mundi), które otrzymało nagrodę miesięcznika Gramophonew kategorii “Baroque-Vocal”. Jej najbliższe występy to 9 symfonia Beethovena pod kierunkiem Jukka-Pekka Saraste w Chinach, Ferdinanda Riesa „Der Sieg des Glaubens“na Beethovenfest 2018 z Christopherem Speringiem and Requiem Mozarta pod kierunkiem Thomasa Hengelbrocka w Brukseli, Baden-Baden, Atenach, Madrycie i Barcelonie.

Organy PLUS+ © 2016
designed by monolight.eu
graphics by Beata Czerepak